مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز قهرمان نشده ایم ، با کونته ادامه می دهیـم

هنوز قهرمان نشده ایم ، با کونته ادامه می دهیـم

جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی یوونتوس در مصاحبه جدید خود در مورد بازیکنان یووه و شرایط تیمی یوونتوس گفته است .

پوگبا ؟

" من صحبت های بوفون در مورد پوگبا را درک کردم . اما او بازیکنی است که ما تصمیمی برای فروش او نداریم . او کسی است که به فروختن و از دست دادنش فکر نمی کنیم و به ادامه همکاری با او امیدواریم "

رقابت اسکودتو ؟

" اکنون حاشیه امنیت خوبی را با رُم ایجاد کردیم ، اما هنوز برای رسیدن به اسکودتو کافی نیست "

" ما به حریفان خود بخصوص به تیم رُم احترام می گذاریم اما عملکرد ما بسیار خوب بوده و یک تیم فوق العاده را در اختیار داریم "

" تیم ما توسط کونته به خوبی هدایت شده و انگیزه بسیاری دارد ، اما هنوز هم قدم های مهمی قبل از بدست آوردن اسکودتو برای ما وجود دارد "

" تیم ما با توجه به فشار بالای مسابقات و خستگی ، نتایج خوبی را کسب کرده است . اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم جدول که در حال ِ رقم زدن فصلی رویایی است بسیار مهم و قابل توجه است . ما در این فصل کمترین لغزش ممکن را داشتیم و در تمامی بازی های لیگ ، حساب شده و با برنامه کار کرده ایم "

" کونته قطعا در فصل آینده هم در یوونتوس خواهد ماند و در راس یوونتوس قرار دارد . او گفت که در پایان فصل در مورد ادامه همکاری به صورت بلند مدت ، مذاکره خواهد کرد . مدیران باشگاه و رئیس باشگاه از او کاملا راضی هستند "

" ما در این باره مذاکره کردیم و مطمئنا زمانی که چیزهایی مهم مانند اسکودتو و شاید لیگ اروپا را کسب کنیم ، من مجدداً مذاکره خواهم کرد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: